Nå skal kiloene vekk!

Røykeslutten går bra. Overraskende bra, vil jeg si. Så nå har jeg bestemt meg for å starte kampen mot kiloene. Målet er å gå ned MINST 20 kg innen utgangen av mai. Hvordan jeg skal klare dette er fortsatt for meg ukjent, siden jeg er så fryktelig glad i god mat.

Så om noen har noen sunne oppskrifter på god mat, tar jeg gjerne imot. Det viktigste er at det må smake godt og ikke inneholde noe Toro-søppel. Jeg har nemlig Torofobi. Mat skal lages fra bunnen av. Jeg kommer nok aldri til å bli noen veganer. Mennesket er kjøtteter. Uansett hva enkelte har fått for seg. Vi trenger proteiner fra kjøtt, vi trenger jern fra kjøtt. Jeg er heller ingen tilhenger av å stappe i meg kosttilskudd og diverse pulver. Næringsrik men sunn kost, gjerne kalorifattig. Det hardeste blir vel å kutte ut smørsauser og fløtesauser..

Og så var det aktivitet..... Å komme seg opp fra sofaen og begynne å trene. Skal drøye 118kg bli til under 100, må man i aktivitet. Fruen har gått til innkjøp av diverse styrketreningsduppeditter, rulle til magemuskler, diverse strikk til andre muskler. Dette tror jeg skal gå greit. Den store skumle men viktige treningen er forbrenningstrening. Det jeg ønsker meg mest av alt for tiden, er en romaskin. Dette har hjulpet meg veldig tidligere.

Denne helgen blir skikkelig kose/fråtsehelg, før den harde hverdagen starter på mandag.

Jeg grugleder meg..



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hvem er vi?

Nyttårsforsetter