Dagen jeg skulle få gjort så mye..

I dag hadde vi alliert oss med svigermor, slik at hun skulle passe mellomstemann mens eldstemann var på skole. Dermed så hadde vi bare minstemann hjemme, og da skulle vi få gjort mye hjemme. Rydding, vasking, shine litt ute til våren kommer.

Joda, eldstemann reiste på skolen kl 0815 og mellomste ble levert til besta kl. 10.15. Lite visste jeg om at svigermor også hadde arbeid som skulle utføres. Hun hadde nemlig kjøpt seg smartconnect, og denne skulle selvsagt monteres. Så etter en halvtime med leting etter verktøy, 10 minutt montering, og en kvarters kafekopp var jeg endelig på vei hjem og skulle få gjort litt.



Vel inn døra hjemme MÅTTE jeg bare sette meg ned i sofaen og nyte stillheten. Det ble en 45 minutters lur på sofaen det!

Rusla videre på kjøkkenet og fant meg en boks cola. Da oppdaget jeg at vi manglet jo flere ting til middagen. Så da var det bare å sette seg i bilen og kjøre til Askvoll for å handle. Litt kø her og litt kø det, så har det plutselig gått to timer, og det var snart på tide og hente mellomstemann igjen. Så var det å lage middag, leke litt med barna, lekser, kveldsstell og legging, og så var den dagen gått.

Og vi har ikke fått gjort noe som helst, selv om jeg føler at jeg har stresset rundt i hele dag..




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hvem er vi?

Nyttårsforsetter